Saturday, October 9, 2021

Εισαγωγή/ μεθοδολογίες καλλιτεχνικής έρευνας

Εισαγωγή/ μεθοδολογίες καλλιτεχνικής έρευνας 

 

 

Ειδική βιβλιογραφία, σημειώσεις

 

Τέχνη στο συγκείμενο (Art in context 

Η σχολή του Slapstick/ Slapstick School

ΑΣΚΤ -Χειμερινό εξάμηνο/ Εαρινό εξάμηνο

Αμφιθέατρο νέας βιβλιοθήκης,  Πειραιώς 256

Κωστής Βελώνης

 

hooks, bell. Teaching to Transgress: Education as a Practice of Freedom, Routledge, Taylor & Francis Group, 1994. 

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx3cnRibHNlMTZ8Z3g6MjE3NDgwY2FlN2M0ZGM0Zg

 

 

Deines, Stefan. Art in Context. On cultural limits to the understanding, experience and evaluation of works of art   in Gimme Shelter: Global Discourses in Aesthetics. (eds.) Jos de Mul and Renée van de Vall, International Yearbook of Aesthetics. Volume 15. Amsterdam: Amsterdam University Press, 2013.

https://www.academia.edu/5115924/Art_in_Context._On_cultural_limits_to_the_understanding_experience_and_evaluation_of_works_of_art

 

 

Ζινδρίλη, Πολυξένη. «Η παιδαγωγική αξία του γέλιου στη φιλοσοφία του Henri Bergson», Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση, τόμ. 27, τχ. 81, Σεπτέμβριος 2010 σ. 262-269

 

https://www.frenchphilosophy.gr/wp-content/uploads/2018/02/Zindrili-P.-H-paidagogiki-axia-tou-geliou-sti-filosofia-toy-Herni-Bergson-2010.pdf

Freire, Paulo. Pedagogia da autonomia. Rio de Janeiro: Paz e Terra, 1996. http://www.apeoesp.org.br/sistema/ck/files/4-%20Freire_P_%20Pedagogia%20da%20autonomia.pdf

 

Freire, Paulo. Pedagogy of the oppressed,  μτφρ. Myra  Bergman Ramos, εισ. Donaldo Macedo, New York, London : Continuum, 

 

2005https://envs.ucsc.edu/internships/internship-readings/freire-pedagogy-of-the-oppressed.pdf

 

Fenner, David E.W. Art in ContextUnderstanding Aesthetic Value, Ohio University Press, 2008 

https://books.google.gr/books?id=jAHE6nsqV5sC&pg=PA17&hl=el&source=gbs_toc_r&cad=3#v=onepage&q&f=false

 

Jimenez, Marc, “Pour une esthétique du risque” ,  Le risque en art,  L’ université des arts ,Séminaire Interarts de Paris 1988-1999, Klincksieck, 2000, 103-113.

 

Kjetil Horn Hogstad & Malabou Horn CatherinePlasticity and education – an interview with Catherine Malabou, Educational Philosophy and Theory, 53:10, 2021, 1049-1053. 

DOI: 10.1080/00131857.2021.1940140

 

Parry, Idris. Rilke and Things, The Journal of Modern Craft, 7:3, 2014,  287

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.2752/174967714X14111311182848

 

Rancière, Jacques. Ο αδαής δάσκαλος,  πέντε μαθήματα πνευματικής χειραφέτησης, μτφρ. Δάφνη Μπουνάνου, επιμ. Γ. Κουζέλης, εκδ. Νήσος, 2008. 

RilkeRainer MariaΓράμματα για τον Cézanne, μτφρ. Κωνσταντίνα Ψαρρού, σημ. Θανάσης Λάμπρου. Αθήνα : Εκδόσεις Ροές, 2000.

 

Schalansky, Judith. Atlas of Remote Islands: Fifty Islands I Have Never Set Foot On and Never Will is, Hamburg, London : Mare Verlag, Penquin Books, 2009. 

 

Sennett, Richard. The Craftsman, New Haven, London: Yale University Press, 2008.

Smith, Noah, When Disciplines Hit Dead Ends, The Chronicle of Higher Education, August 3, 2021 

https://www.chronicle.com/article/when-disciplines-hit-dead-ends

van Alphen E. ‘What History, Whose History, History to What Purpose?’: Notions of History in Art History and Visual Culture Studies. Journal of Visual Culture. 2005;4(2):191-202. 

doi:10.1177/1470412905054670

Χριστάκου, Χρύση. Πολιτική και η κρίση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στην HannahArendt και τον Jacques Ranciere, διπλωματική εργασία, τμήμα κοινωνικής ανθρωπολογίας και ιστορίας, πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών, πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2017. 

 

https://hellanicus.lib.aegean.gr/bitstream/handle/11610/20908/Diplomatiki_Christakou_teliko.pdf?sequence=1&isAllowed=n

 

 

Films

 

Woody Allen, Annie Hall, Ending Scene, 1977 

https://www.youtube.com/watch?v=gT0fe8tmwmo

https://www.sparknotes.com/film/anniehall/quotes/page/5/