Εισαγωγή/ μεθοδολογίες καλλιτεχνικής έρευνας
Ειδική βιβλιογραφία, σημειώσεις
Τέχνη στο συγκείμενο (Art in context )
Η σχολή του Slapstick/ Slapstick School
ΑΣΚΤ -Χειμερινό εξάμηνο/ Εαρινό εξάμηνο
Αμφιθέατρο νέας βιβλιοθήκης, Πειραιώς 256
Κωστής Βελώνης
hooks, bell. Teaching to Transgress: Education as a Practice of Freedom, Routledge, Taylor & Francis Group, 1994.
Deines, Stefan. Art in Context. On cultural limits to the understanding, experience and evaluation of works of art in Gimme Shelter: Global Discourses in Aesthetics. (eds.) Jos de Mul and Renée van de Vall, International Yearbook of Aesthetics. Volume 15. Amsterdam: Amsterdam University Press, 2013.
Ζινδρίλη, Πολυξένη. «Η παιδαγωγική αξία του γέλιου στη φιλοσοφία του Henri Bergson», Ελληνική Φιλοσοφική Επιθεώρηση, τόμ. 27, τχ. 81, Σεπτέμβριος 2010 σ. 262-269
Freire, Paulo. Pedagogia da autonomia. Rio de Janeiro: Paz e Terra, 1996. http://www.apeoesp.org.br/sistema/ck/files/4-%20Freire_P_%20Pedagogia%20da%20autonomia.pdf
Freire, Paulo. Pedagogy of the oppressed, μτφρ. Myra Bergman Ramos, εισ. Donaldo Macedo, New York, London : Continuum,
2005https://envs.ucsc.edu/internships/internship-readings/freire-pedagogy-of-the-oppressed.pdf
Fenner, David E.W. Art in Context: Understanding Aesthetic Value, Ohio University Press, 2008
Jimenez, Marc, “Pour une esthétique du risque” , Le risque en art, L’ université des arts ,Séminaire Interarts de Paris 1988-1999, Klincksieck, 2000, 103-113.
. Plasticity and education – an interview with Catherine Malabou, Educational Philosophy and Theory, 53:10, 2021, 1049-1053.
DOI: 10.1080/00131857.2021.1940140
Parry, Idris. Rilke and Things, The Journal of Modern Craft, 7:3, 2014, 287
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.2752/174967714X14111311182848
Rancière, Jacques. Ο αδαής δάσκαλος, πέντε μαθήματα πνευματικής χειραφέτησης, μτφρ. Δάφνη Μπουνάνου, επιμ. Γ. Κουζέλης, εκδ. Νήσος, 2008.
Rilke, Rainer Maria. Γράμματα για τον Cézanne, μτφρ. Κωνσταντίνα Ψαρρού, σημ. Θανάσης Λάμπρου. Αθήνα : Εκδόσεις Ροές, 2000.
Schalansky, Judith. Atlas of Remote Islands: Fifty Islands I Have Never Set Foot On and Never Will is, Hamburg, London : Mare Verlag, Penquin Books, 2009.
Sennett, Richard. The Craftsman, New Haven, London: Yale University Press, 2008.
Smith, Noah, When Disciplines Hit Dead Ends, The Chronicle of Higher Education, August 3, 2021
https://www.chronicle.com/article/when-disciplines-hit-dead-ends
van Alphen E. ‘What History, Whose History, History to What Purpose?’: Notions of History in Art History and Visual Culture Studies. Journal of Visual Culture. 2005;4(2):191-202.
Χριστάκου, Χρύση. Πολιτική και η κρίση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στην HannahArendt και τον Jacques Ranciere, διπλωματική εργασία, τμήμα κοινωνικής ανθρωπολογίας και ιστορίας, πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών, πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2017.
Films
Woody Allen, Annie Hall, Ending Scene, 1977
https://www.youtube.com/watch?v=gT0fe8tmwmo
https://www.sparknotes.com/film/anniehall/quotes/page/5/